torstai 13. maaliskuuta 2014

POHJOIS-SUOMALAISEN JA ISRAELIN TUKENA EHDOKAS NUMERO 52

Pyrin Osuuskauppa Arinan edustajistoon tämän vuoden vaaleissa Perussuomalaisten listalta. Olen 42-vuotias eläkeläinen Oulusta. Pyrin kuitenkin vapaaherrana olostani huolimatta antamaan jotain takaisin yhteiskunnalle saamastani hyvästä. Olen politiikan ohella vapaaehtoistyössä mielenterveyskuntoutujien Mielenvireys ry:ssä, jossa olen myös hallituksen jäsen ja varapuheenjohtaja. Lisäksi olen aktiivinen mielipidekirjoittaja Oulun seudun lehdissä ja täällä blogissa. Olen kirjoittanut myös artikkeleita, runoja ja novelleja.

Arinan vaaleissa minulla on muutama teema:

- S-ketjun kauppoihin lähellä tuotettuja paikallisten yritysten tuotteita kilpailukykyiseen hintaan.

- S-ketjun kauppoja lähelle asukkaita, myös taajamien ulkopuolella. Kaupat voivat samalla tuottaa    esimerkiksi posti- ja pankkipalveluja haja-asutusalueilla.

- S-ketjun yritysten tulee myydä israelilaisia ja Israelin Palestiinassa olevien siirtokuntien tuotteita. Israelilaisten tuotteitten boikotista on unionitasolla ja myös Suomessa, mutta Arinan yritysten ei pidä siihen osallistua.

Tuen myös Perussuomalaisten ajatusta tasa-arvoisesta bonusten jaosta, jossa kaikki saisivat saman prosentin bonusta ostoksistaan riippumatta ostosten määrästä.

Esa Paloniemi, ehdokas numero 52.

KRISTITYN VIHREÄ KORTTI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti